Mobilok, mint értékesítő eszközök

Mobilok, mint értékesítő eszközök

Ugye milyen érdekes ez a gondolat, pedig nem csak ötlet, hanem bevett módszer.

mobilmarketing

Vagyis létezik az a fogalom, hogy mobilmarketing, mely egyszerű, mégis tökéletes lehetőség a vállalatok számára. Ha arra, gondolunk, hogy a mobiltelefonunk mindig ott lapul a zsebünkben, állandóan a kezünk ügyében tartjuk, egy kifogástalan marketing eszközről beszélhetünk. Ezt az ötletet lovagoltál meg a marketing szakemberek és létrehozták a mobilmarketing módszerét. Vagyis, a vállalatok reklámjaikat már nem csak televízión és rádión, valamint egyéb hirdetőfelületeken közölhetik a vásárlókkal, hanem mobiltelefonunk által is. Jön egy sms vagy egy mms és biztosak lehetünk benne, hogy bármiről is szól, meg fogjuk nézni. Viszont arra figyelnie kell a mobilmarketinget végző szakembernek, hogy kellő képpen figyelemfelkeltő és rövid hirdetést alkosson, hogy ne csak megnézze az ember az üzenetet, hanem vásároljon is utána.